Úvod Jak nakupovat

Jak nakupovat

Přečtěte si prosím pozorně náš nákupní řád. Dokončením objednávky a jejím odesláním kupující stvrzuje, že si přečetl nákupní řád a je obeznámen se všemi skutečnostmi.

Kdo je náš zákazník

V e-shopu mohou nakupovat soukromé i právnické osoby. Právnické osoby, které nemají možnost objednávat přes e-shop moho zasílát systémové objednávky na prodej@gmtechnik.cz.

Způsob platby

Zboží dodáváme nejen po ČR, ale i na Slovensko.
Zboží je možné uhradit na:

  • dobírku - hotově při převzetí zboží,
  • bankovním převodem - zálohová faktura,
  • hotově při osobním odběru na prodejně.

Pozn.: při expedici na Slovensko je možné uhradit pouze formou zálohové faktury, na dobírku nezasíláme. Cena dopravy je 200Kč.

Doprava zboží

  • Zboží je zasíláno přepravní službou PPL cena je 60Kč bez DPH,
  • cena za dobírku činní 30Kč bez DPH,
  • osobní odběr na prodejně je zdarma,
  • při expedici balíku nad 10Kg jsou za každé kilo navíc připočítáný 2Kč.

Ochrana osobních dat

Veškeré Vaše osobní údaje neposkytujeme třetím stranám. Vaše údaje jsou využity výhradně pro potřeby firmy GM Technik s.r.o.

Storno objednávky

Pravidla pro storno objednákvy pro obě strany jsou vymezeny v následujícím textu a musí být dodržena bez vyjímek.

Zrušení objednávky prodávajícím

Prodávající má právo stornovat objednávku v případech kdy zboží již není možné dodat ani nahradit. Dále v případě, pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto navýšení neakceptuje. Prodávající je povinen zákazníka o této situaci informovat.

Zrušení objednávky kupujícím

Kupující má právo odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku. Vrácení finančního obnosu bude akceptováno pouze za podmínky splnění následujících podmínek:

  • Zboží musí být bez známek používání,
  • zboží nesmí být poškozené či jinou formou znehodnocené,
  • zboží musí být dobře zabalenou proti poškození během přepravy.

Převzetí zboží

U přebíraného zboží se prosím přesvědčte, zda odpovídá objednanému modelu a není mechanicky poškozeno. V opačném případě zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Na pozdější reklamace nebude brán ohled. Přepravci svým podpisem stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou.

Reklamace zboží

Pro uznání reklamace je nutné zboží zaslat s následujícími dokaldy:

  • Fakturu, potvrzený záruční list, pokud byl dodán (v opačném případě jako záruční list slouží faktura),
  • přesný popis závady,
  • kontakt na Vás.

Novinky na e-mail

Vaše osobní údaje nejsou nikde zveřejňovány a splňují požadavky GDPR.